1403-01-29 10:38
225
0
89619
منتخب مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری:

ماموریت آموزش و پرورش تربیت نسل تراز انقلاب است

منتخب مردم استان گلستان در ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری گفت: یکی از مهمترین مأموریت‌های آموزش و پرورش تربیت نسل تراز انقلاب اسلامی است که خانواده نیز در این مسیر نقش به سزائی دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، آیت‌الله سیدمحسن طاهری صبح امروز در اولین گردهمایی مدیران آموزش و پرورش مناطق چهارده گانه استان، ضمن تجلیل از اقدام شجاعانه نظام در مقابله با رژیم صهیونیستی اظهار کرد: جایگاه مهم آموزش و پرورش به دلیل کمیت و کیفیت فعالیتهای آن از جایگاه پراهمیتی برخوردار است.

وی اشاره به نقش خانواده در نهاد آموزش و پرورش گفت: خانواده‌ها نقش بسیار مهمی درتربیت اسلامی دانش آموزان دارند و هدف از این مهم تربیت دانش آموز تراز انقلاب است.

منتخب مردم استان گلستان در ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه دو رکن اساسی در جهت تامین سعادت انسان چه در دنیا و چه در آخرت تعلیم و تربیت است، افزود: حرکت در این مسیر می‌تواند جامعه تعالی‌بخش و بالنده را به موفقیت برساند.

طاهری بیان کرد: در طی مسیر تربیت، افق اصلی فقط و فقط متناسب با آرمان‌های انقلاب اسلامی است و بر طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، نسلی که آموزش‌وپرورش موظف به تربیت آن است و به عبارتی نسل مفید کشورمان به‌حساب می‌آیند، در این مسیر باید تربیت شوند.

منتخب مردم استان گلستان در ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری گفت: آموزش و پرورش یکی از ارکان سعادت بخش بشریت است.

وی یاد آور شد: آموزش و پرورش یک نهاد ارزشی است و همیشه رویکرد ارزشی در این نهاد حاکم بوده و هست و مردم انتظار بیشتری از آموزش و پرورش دارند.

انتهای خبر

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.